Usługi wspomagające działanie przedsiębiorstw
Od początku powstania naszej firmy świadczymy kompleksowe usługi wspomagające działanie przedsiębiorstw. Zajmujemy się szeroko pojętą logistyką firm. Koordynujemy wykonywanie wszystkich działań związanych z zakupami, produkcją czy wysyłką. Dokonujemy analiz i planujemy procesy logistyczne tak, aby przynosiły one jak najwięcej korzyści dla przedsiębiorstwa. Wdrażamy programy mające na celu usprawnienie procesów logistycznych danej firmy. Świadczymy również szeroko rozwinięte usługi w zakresie outsourcingu administracyjno-biurowego dla firm. Pomagamy naszym klientom w zakładaniu działalności gospodarczej oraz zapewniamy wsparcie na każdym etapie jej prowadzenia. Zajmujemy się sporządzaniem regulaminów, umów, baz danych oraz innych niezbędnych dokumentów. Służymy pomocą w budowaniu wizerunku firmy poprzez dobór odpowiednich działań marketingowych.
Wszystkie usługi świadczymy online, co wpływa na oszczędność czasu naszych klientów. Nawiązanie współpracy z naszą firmą pozwoli Ci nie tylko oszczędzić czas, ale również pieniądze, które należałoby przeznaczyć na zatrudnienie pracowników oraz organizację dla nich miejsca pracy i sprzętu. Jest to więc doskonała opcja dla małych i średnich firm, chcących podnieść swoją pozycję na rynku.
Wsparcie logistyczne:
- dobór oraz wprowadzenie odpowiednich programów usprawniających pracę;
- usprawnianie pracy magazynu;
- usprawnienie i organizacja procesów zamówień, wysyłek oraz reklamacji;
- monitorowanie poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;
- tworzenie symulacji załadunków oraz paletyzacji;
- tworzenie zestawień i analiz wysyłek oraz zapasów;
- pomoc w organizacji zleceń transportowych;
- przygotowywanie dokumentów transportowych oraz kart produktów;
- wprowadzanie danych do logistycznych systemów informatycznych klientów oraz własnych.
Usługi administracyjne:
- sporządzanie biznesplanów;
- wsparcie w tworzeniu dokumentacji służącej do pozyskania dofinansowań;
- tworzenie baz danych;
- pomoc w organizacji i zakładaniu firmy;
- pomoc w organizacji pracy biura i tworzeniu procesów administracyjnych;
- pomoc w przygotowywaniu konferencji, wyjazdów oraz gadżetów marketingowych;
- wyszukiwanie informacji na temat dostawców oraz kontrahentów;
- przygotowywanie: dokumentów, umów, zestawień, kalkulacji, analiz, raportów, grafik, opisów, szablonów, ulotek, broszur;
- edytowanie tekstów;
- reklama internetowa;
- prowadzenie contentu.